Är det ok att boka fel ålder?

Vi tänkte boka skidskola till en 10 åring men det finns bara platser i Barn (6-8) och Ungdom (12-14). Är det ok att boka i "fel" ålder och vilken rekommenderar ni isåfall?
Jonatan Hallenberg

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga.

    Skidskola är väldigt roligt och givande, så jag förstår att ni gärna vill ha en plats!
    Jag skulle rekommendera er att höra av er direkt till skidskolans bokning, så får de avgöra om det finns en passande grupp.
    Du når dem på tel. 0280 48 10 17

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh
    Emma
    Kläppen Ski Resort