Är det billigare att köpa liftkort online?

Är det någon prisskillnad online vs att köpa liftkort på plats? Måste man ha liftkort för längdskidåkning?

Kommentarer

  • Hej Malin och tack för din fråga!

    Det är billigare att köpa skipass online än över disk. För längdskidåkning behöver du betala en spåravgift. Du kan välja att köpa ett kombi-skipass (vilket ger dig access till både alpinbackarna och längdskidspåren), alt. betala en spåravgift för de dagar du planerar att åka längd. Väljer du att betala per dag köper du din spårknapp över disk.

    Med vänliga hälsningar/ Linnéa
    Kläppen Ski Resort