Hvor meget koster det at aflyse rejsen?

timer Hvad koster det at aflyse rejsen nu.jeg har ikke afbestilling.

Kommentarer

  • Hej Allan,
    tråkigt att höra att du vill avboka din resa. Hoppas att du har möjlighet att besöka oss vid ett annat tillfälle!

    Till den här säsongen 20/21 har du möjligheten att avboka din bokning fram till 60 dagar före ankomst utan avbeställningsskydd, mot en avbokningskostnad på 500 kronor.
    För mer information om om- och avbokning, vänligen besök klappen.se.

    Vänligen kontaktakontakta på 0280-96200 alternativt bokning@klappen.se för avbokning. Glöm inte bort att meddela bokningsnummer vid avbokning.

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort