Vi har två bilar. Vart kan vi parkera den andra?

Hej,
vi har en fundering inför vår kommande skidresa. Vi kommer ha två bilar men det ingår bara 1 p-plats i boendet i Gullbrändan. Var ställer man den andra bilen. Tranantorget?

Kommentarer

  • Hej Andreas!
    Det går fint att parkera vid Tranantorget utanför Hotell Kurbits om du vill stå över dagen. Det finns även parkering vid Älvspåret som vi hänvisar till om du vill ställa bilen hela vistelsen.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Vänligaste hälsningar/ Felicia
    Kläppen Ski Resort