Kan jag välja att vända tillbaka på längdskidspåret Älvspåret?

Kan man vända tillbaka till returporto på några olika ställen i Älvspåret så man inte behöver åka så långt? Hur längt blir det då?

Kommentarer

  • Hej Thomas, tack för din fråga.
    Du kan absolut vända tillbaka på Älvspåret. Stora delar av slingan är tvåspårigt, alt. går de olika riktningarna ihop - vilket gör det lätt att välja längd på skidturen.

    Spåret i sig är 13 km långt men som sagt går det att vända tidigare om du vill 😀

    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort