Har ni All Mountainskidor på er skiduthyrning?

Hej Åkte i italien förra året o hyrde då skidor som kallades ”all Mountainskidor” de var väldigt stabila att åka på. Ska hyra skidor i Kläppen v11 och skulle gärna ha liknade skidor då. Går det att förboka? Mvh Peter
Peter Wastesson

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Vad roligt att du kommer till Kläppen. Vi har ett brett utbud av hyrskidor och däribland all mountain. Vi kan vi inte garantera att vi har exakt samma märket som du åkte med senast, men vi har dem i olika märken och modeller. All Mountain är ofta efterfrågat, just eftersom de är perfekta för skidåkare som tycker om att åka olika typer av skidåkning.

    Hoppas det gav ett bra svar på din fråga annars är det bara att höra av dig igen!
    Kläppen Ski Resort