Får man åka i era pister efter stängning?

Får man åka i oupplysta pister efter tre för att ta sig hem?

Kommentarer

  • Hej Patrik!
    Vi har öppet till 15.30 i icke upplysta nedfarter t.o.m. v5 och därefter är det 16.30 som gäller tills det blir ljusare och vi successivt håller öppet lika länge som dagsljuset leder gästerna hem.
    i stängda nedfarter kan det arbetas med förberedelser inför kommande dag så vi rekommenderar inte att man åker i avstängda nedfarter

    Vi har installerat ledbelysning till "mitt i pisten" från förra året och kommer även installera belysning i skidvägen nr 44 i nästa vecka som gör det möjligt för gästerna att fortsätta från mitt i pisten hela vägen ned till Tranantorget som kommer göra det möjligt att ta sig skidåkandes hem till 18.00.

    Mvh
    /tomas
  • Hej!
    När tänker ni öppna stolsliften? Våran favorit, då man bl a. slipper av och på med skidor et.c. Vi kommer vecka 2.
    Mvh Lotta
  • Hej

    Vad kul att ni kommer och besöker oss.

    Stolliften är öppen redan nu, så det ska inte vara några problem att åka den i Vecka 2.

    Varmt välkomna
    Linda
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.