Kan man hoppa med cykel på er Airbag?

Hej!
Undrar om man kommer få hoppa på airbagen med cykel i sommar?

Kommentarer

  • Hej Fredrik,
    Tack för din fråga!

    Under barmarkssäsongen så kommer denna hoppkudden enbart vara öppen för träning på antingen skidor eller snowboard. Den är designad huvudsakligen för att klara stålkanterna på den alpina utrustningen och det finns risk att den tar skada ifall man hoppar med en cykel på denna. Här kan du läsa mer om sommar på Kläppen

    Hoppas att du fått svar på din fråga och att du besöker oss till sommaren!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppens bokningsavdelning