Kan vi ta med barnen på AfterSki?

Hej
Är det okej att ta med barnen på Afterski?
Vilken ålder är rekommenderat om någon?

Kommentarer

  • Hej Anders,
    självklart är det okej att ta med barnen på Afterski!

    AfterSki´n på Kläppen är för många en höjdpunkt under veckan, inte minst för barn! Det som kan vara känsligt är ljudnivån. Om de tycker att det är för högt ljud finns hörselskydd/öronproppar att köpa i receptionen på hotellet. Receptionen ligger på samma entréplan som AfterSki´n på Halster Bar & Bistro.

    Om barnen är sugna på att gå på egen afterski fixar Trolle och Trolla det på deras scen i barnområdet. Mer info hittar du på hemsidan.

    Vänligen// Sanna
    Kläppen Ski Resort