Kan jeg tilføje afbestillingsbeskyttelse bagefter?

Hej

jeg har booket et ophold hos jer Gulbranden fra d. 31/1 2021- 2/7 2021

jeg kan ikke se om der er afbestillingsforsikring med i den.

Hvis der ikke er, er det så for sent at tilkøbe den?

Vi håber der er kommet styr på COVID-19 inden. Vi glæder os sådan til skiferie i Klappen😊

Kommentarer

  • Hej Maiken,
    och tack för ditt mail. Det gläder oss att du bokat in din vintersemester hos oss på Kläppen!

    Som det ser ut på din bokning har du inte valt till ett om- och avbeställningsskydd vid bokningstillfället. Om- och avbeställningsskydden kan endast köpas vid första bokningstillfället, ej i efterhand. På vår webbsida kan du läsa mer bokningsinformation.

    Önskar dig en trevlig kväll,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort