Visning

Står som nummer 5 på en lägenhet och undrar om jag blir kontaktad endast om övriga tackat nej. Eller får jag en visning innan dess? Räcker det att jag klickat på tacka ja eller ska jag ringa nån?
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Tack för din fråga. När du får ett erbjudande på en lägenhet har du 7 dagar på dig att kontakta lägenhetsinnehavaren för visning och tacka ja eller nej via hemsidan eller per telefon. All den här informationen finns i mailet/brevet som du får skickat till dig beroende på vilket kontaktsätt du har valt. Vi kontaktar endast den person som är först på tur som har tackat ja, du får inget meddelande om lägenheten tilldelas någon annan.

    Ha en fin dag!
    Malin Bostadsförmedlare