Var lämnar/hämtar jag nycklarna till Kirunabostäders lägenheter?

Nycklarna ska lämnas till Kirunabostäder på Österleden 15 senast klockan 12.00 första vardagen efter att hyreskontraktet upphört. Tänk på att om den 1:a infaller på en helg/helgdag så sker in- och avflyttning på nästkommande vardag.
Ska du lämna dina nycklar finns en låst brevlåda utanför entrén till rymdhuset där du kan lämna dessa dygnet runt, kom ihåg att märka nycklarna med namn.

Exempel:
Den 1 mars infaller på en lördag. In- och utflytt blir då på måndag den 3 mars.

Kirunabostäder support

Kommentarer

  • Hej,
    Jag har flyttat och jag vet inte var ska jag lämna nycklarna eftersom ni (Kiruna Bostäder) har flyttat.
    Mvh
  • Hej Abdullah Amouna

    Vi har flyttat till Rymdhuset och det finns ett nyckelinkast från utsidan om entré dörren som du kan lämna in dina nycklar.

    Lycka till med din framtida flytt!
    Carina Enhetschef
  • Jag ska flytta in i en lägenhet mån 2 oktober, när och var kan jag hämta nycklar? Vilka tider?
  • Hej Frida!

    Handläggaren som har hand om din lägenhet kommer att kontakta dig i god tid före inflytt och meddela vilken tid du kan hämta dina nycklar. Vi finns på Rymdhus 1 och möter dig nere i entrén på din bokade tid.

    Trevlig helg!
    Malin Bostadsförmedlare