Hur tilldelas bilplatser hos Kirunabostäder?

Hur går tilldelningen av bilplatser till?

Kommentarer

  • Hej Roger!

    Tilldelningen utav bilplatser ser ut enligt nedan.
    1. Sökande som inte har någon bilplats inom området
    2. Sökande inom området med en bilplats sedan tidigare
    3. Sökande inom området med två eller fler bilplatser sedan tidigare får erbjudandet att byta bilplats
    4. Sökande som inte bor i området där bilplatsen är belägen, 25 procent moms tillkommer på hyreskostnaden.

  • Hej
    Om jag tackat ja till alla bilplatser jag blivit erbjuden och mot förmodan får alla tre, kan jag då välja att bara ta en av dem?
    Antar det men vill vara säker innan jag tackar ja till dessa tre jag blivit erbjudna.
    Kanske en dum fråga tycker ni, men ingenstans hittar jag info om det.
    Göran
  • Hej Göran,

    Ni kan välja att bara ta en av bilplatserna när vi ringer er och tacka nej till de två övriga.
    Marie Bostadsförmedlare