Finns en gräns på hur många gånger man får tacka nej till en erbjuden lägenhet hos Kirunabostäder?

Hej,

Jag vill bara kolla hur det fungera med kötiden om man säga 'nej' till ett erbjudande. På k2a.se, de har en regel var man kan inte säga 'nej' mer än två gånger, eller kötiden börja igen från 0 dagar.

Hur funkar det på kirunabostäder? Finns det en gräns på hur många gånger man kan säga 'nej' till ett erbjudande?

Förlåt för dåligt svenska, jag hoppas du förstod vad jag menade.

Med vänliga hälsningar,

Tom

Kommentarer

  • Hej Tom!

    Vi har ingen gräns på hur många gånger du kan tacka nej till erbjudande om lägenhet.

    Om du däremot ändrar dig och tackar nej efter att du redan har tackat ja då blir du av med dina kö-poäng.

    Ha en fin dag!
    Malin Bostadsförmedlare
  • Hej Malin,

    Tack så jättemycket för svaret!

    Detsamma,

    Tom