Hur ställer jag mig i kö till seniorbostad?

Jag vill ställa mig i kö till 70+ boende eller seniorboende hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Svea

    Vad roligt att du är intresserad av våra seniorlägenheter.

    Bostadskön till seniorbostäder ingår i Kirunabostäders ordinarie bostadskö. Ställ dig i vår bostadskö genom att registrera dig på webbsidan eller kontakta vår kundservice via telefon 0980-708 50 eller e-post info@kirunabostader.se så hjälper vi dig.

    Ha en fin dag!
    Kirunabostäder support
  • Hur anmäler jag sen intresse på en ledig seniorbostad?
  • Hej Svea

    Om du är intresserad av att hyra en seniorbostad hittar du lediga bostäder på vår hemsida under Lediga just nu där de är märkta "Seniorbostad". Du måste vara registrerad i vår bostadkö för att kunna göra en intresseanmälan på en ledig lägenhet. Ställ dig i kö genom att registrera dig här på webbsidan eller kontakta vår kundservice via telefon 0980-708 50 eller e-post info@kirunabostader.se .

     Hoppas det kommer in en ledig bostad som kan passa dig!
    Kirunabostäder support
  • vilka dagar skall man kolla Era hemsidor så vi inte missar det ,,jag hoppas att detta skall hjälpa oss..
    EIVOR
  • Hej Eivor

    Vi publicerar våra lediga bostäder löpande, de ligger ute på vår hemsida under 7 dagar så besök vår hemsida 1 gång per vecka så missar du ingenting.

    Ha en fin dag!
    Carina Enhetschef