Hur får jag veta om lägenheten gått till någon annan?

Jag är en av 5 som fått ett erbjudande som jag tackat ja till. Om någon före mig i kön tackat ja till samma lägenhet, när & hur får jag då veta att jag inte fick lägenheten?
Madde

Kommentarer

  • Hej,
    När annan sökande med högre köpoäng tackat Ja till lägenheten och skivit ett hyresavtal kommer den intresseanmälan som du haft på lägenheten att försvinna från dina "Mina sidor". Du som sökande får alltså inte något meddelande om att lägenheten har hyrts ut till annan sökande utan du ser bara att Intresseanmälan inte längre är aktiv.

    Mvh
    Marie Bostadsförmedlare