Finns förråd till lägenheterna på kvarter 7-9 i nya centrum?

Finns det finnas extra förråd till lägenheterna på kvarter 7-9 i nya centrum i Kiruna?

Kommentarer

  • Hej

    Ja det finns ett extra förråd till varje lägenhet, vissa förråd finns på garageplan och vissa finns på vindsplan.
    Kirunabostäder support
  • Hej ingår balkongens/uteplatsens m2 och hallens m2 i bostadsyta? Tack å hej ha en bra dag
  • Hej Katarina

    Balkong/uteplats är inte medräknad i lägenhetens yta men hallen inne i lägenheten är inkluderad.

    Ha en fin dag!
    Carina Enhetschef