Pliktadresser uppdaterat?

Hej. Har idag (16/7 2024) talat med Postnord kundtjänst som inte kan ge mig något tydligt svar angående hur man skickar pliktexemplar med "Svarspost". Gäller fortfarande det ni beskriver på er hemsida?
Dvs:
Att jag i högra hörnet skriver "Frankeras ej. Mottagaren betalar portot".
Att adressen tex till KB är:
Kungliga biblioteket
Pliktexemplar
Svarspost
110 05 STOCKHOLM
Maja Verner-Carlsson Ord & Musik

Kommentarer

  • Ja, det stämmer enligt de uppgifter som vi fått av PostNord.
    Kungliga biblioteket