Årsberättelse

Hej! Ska årsberättelser/rapporter från varje verksamhet i en kommun levereras, eller bara kommunens stora gemensamma årsberättelse?
Hanna Zethelius

Kommentarer

  • Hej

    Publiceras varje verksamhetsrapport för sig, eller är det ett intern dokument? Den årsberättelse som är för hela kommunen är det denna som sprids till allmänheten? Ifall det är på detta sätt så är det kommunens gemensamma årsberättelse som ska skickas in som pliktexemplar.
    Karolin Engdahl