Hur anmäler jag en störning?

Det är ofta stökigt i mitt trapphus men jag vågar inte ringa väktaren, har ni något tips?
Emelie

Kommentarer

  • Hej!
    Först, var inte rädd för att ringa väktaren. Du är alltid anonym gentemot de du anmäler och det är genom dina störningsanmälningar som vi kan hjälpa dig.

    Men, du kan även kontakta vår bosociala grupp och diskutera lösningar med de. Du hittar kontaktinformationen HÄR.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin