Hur säger jag upp min lägenhet?

Hur säger jag upp min lägenhet och hur lång är uppsägningstiden?
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter!
    Uppsägningstiden är 3 månader. Enklaste sättet att säga upp lägenheten är via "Mina sidor".
    Mer information om vad som gäller kring uppsägning hittar du på vår hemsida.

    Med vänlig hälsning,
    Zandra
  • Hej! Ni har ingen flik där man kan säga upp sin lägenhet. Väldigt konstigt av er. Är detta ett tillfälligt fel på websidan eller är detta en avsiktlig grej att det ska vara svårare att säga upp lägenheten

    Med vänliga hälsningar
    Napat
    Napatpong Chokwatthananon
  • Hej!
    Vi hittar inte dig som hyresgäst i vårt system, vi ser däremot att du är folkbokförd på Gyllenstjärnas väg 15. Det är möjligt att du har ett inneboendeavtal med den hyresgäst som står på vårt kontrakt, så vi hänvisar dig vidare till denna person.

    Vänlig hälsning,

    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.