Tvättstugeregler

Om jag bokar in tvättstugan, låt säga mellan 14-21 och inte utnyttjar tvättiden förrän 14.30, kommer tiden då bli bokbar för mina grannar eller räknas som förbrukad? Eller har jag ändå tillgång till tvättstugan oavsett när jag vill starta den?
Rebecca

Kommentarer

  • Hej!
    Din tid förbrukas inte, utan du kan påbörja tvättningen när som helst under din bokade tid. Det som kan hända är att om det är mindre bokad tid kvar, än vad tvättprogrammet tar, så startar inte maskinen. Men förutom det är det inget som hindrar dig från att starta när som helst under bokad tid.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.