Tvättmaskin i lägenheten?

I min lägenhet finns det eluttag och vattenledning avsett för tvättmaskin i badrummet. Jag funderar på att införskaffa mig en tvättmaskin och undrar då om jag själv får installera denna eller hur era rutiner kring detta ser ut?

Sanna

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, om det är fördraget för el och vatten kan du installera en egen tvättmaskin. Men installationen måste utföras fackmannamässigt och vår bovärd vill gärna göra en inspektion efter installationen. Det går bra att höra av dig till kundservice så ber vi bovärden kontakta dig.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.