Hur fungerar det med de nybyggda studentlägenheterna?

Ser att ni har nybyggda studentlägenheter på gång under namnet Blå port. Jag undrar även om de på Pottholmen också är studentlägenheter? När kommer ni att öppna för intresseanmälan för Blå port och hur går det sedan till när man har anmält sig? Är det kösystem eller har nya studenter förtur?
Louise

Kommentarer

  • Hej Louise!
    Vi bygger inga lägenheter på Pottholmen.

    Vi kommer börja publicera lediga lägenheter i fastigheten Nordström (vid Blå Port) under våren.

    Du kan redan nu klicka i om du är intresserad av en lägenhet i det området under din intresseanmälan på Mina sidor, så får du löpande information kring publiceringen den vägen.

    Bästa hälsningar,
    Zandra
  • If you're given an offer for an apartment, how do you accept it??
    Hun
  • Hello!
    You accept or decline offers on the page for each accommodation. Pictures below are for ordinary apartments but there is no difference in how you accept or decline for student accommodations.

    • Go to Erbjudanden and choose Lägenheter.

    • Under each open offer you will see two buttons, a green one and a red one for Yes/No. Remember to answer no later than midnight, on the last possible reply date.

    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.