Studentlägenheter

Jag undrar ifall man gör uppehåll i 6 månader får man bo kvar om man tar upp studierna efter 6 månader? Eller om jag väljer att pause min heltids utbildning och väljer att studera kurser istället. Hur många hp krävs det för att behålla sin lägenhet.
Natali

Kommentarer

  • Hej!
    Våra krav för att få hyra studentbostad är att du pluggar på heltid stadigvarande. Om du vill pausa en kortare period så avgör vår studenthandläggare detta efter förfrågan från dig. Vänligen kontakta student på mail student@karlskronahem.se
    eller telefon 0455-304900 för fler frågor.

    Vänliga hälsningar
    Zandra
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.