Studentlägenhet, hyran

Hej! Jag ska börja läsa ett utbildning på augusti och jag vill hyra studentlägenhet. Om jag får bara csn och få hjälp med bostadsbidrag, kan jag hyra studentlägenhet eller inte. Jag hittade ett studentlägenhet som kostar 5300 kr och jag vill hyra det.
Ali Reza

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, du kan hyra en studentlägenhet med bara CSN. Du måste dock söka alla lägenheter via vår hemsida.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
  • Hej!
    Betalar man hyran under sommarlovet om man är student och har studentlägenhet i Karlskronas hem?
    Aya
  • Hej!
    Det är lite olika beroende på adress men det framgår tydligt av annonserna på vår hemsida om det är 10-månadershyra, dvs om man har hyresfri sommar.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.