När renoveras en lägenhet

Hej!
När är det dags till att ni ska renovera lägenheten?
Hur ofta gör ni detta ?
Hur gammal är min lägenhet som ligger på Nyhemsvägen 1E och när skulle det renoverar?
Mvh Mia Hedberg
Mia Hedberg

Kommentarer

  • Hej!
    Karlskronahem arbetar inte med generella tidsramar där vi bestämmer att lägenheter ska renoveras.

    Om du som hyresgäst känner att det börjar bli dags, kontaktar du oss så ber vi bovärden höra av sig till dig och boka in ett lägenhetsbesök. Han kan då se när något gjordes senast i lägenheten och om renovering kan göras som allmänt underhåll som är kostnadsfritt för hyresgästen.

    Om det inte gått tillräckligt lång tid, finns alltid möjligheten att få renoverat, men då mot en kostnad.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.