Söka med en partner?

Om man är 2 som ska bo i tillsammans hur gör man för att söka, ang inkomst?
Ska man göra 2 profiler och länka på något sätt eller ska man sätta all inkomst på 1?
Helena Peilot

Kommentarer

  • Hej!
    Du ska bara lägga in din personliga information i din ansökan. Den dagen vi erbjuder dig ett kontrakt kan vi skriva in din partner (sambo/äkta makar, ej barn).

    Din partner är även välkommen att göra en egen ansökan, men den dagen någon av er blir erbjuden ett kontrakt och ni båda ska stå på kontraktet, kommer bådas registrering och därmed bådas poäng, att raderas.

    Ekonomin går vi igenom vid ett kontraktsarbete och vi kommer även begära in ett anställningsavtal och de tre senaste lönespecifikationerna eller motsvarande från Försäkringskassa, A-kassa etc.

    Vänlig hälsning
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.