Hur gör jag för att ställa mig i kö?

Jag vill ställa mig i kö för lägenhet på Bastionsgatan, hur gör jag

Monica Blasiusson

Kommentarer

  • Hej Monica!
    Genom att vara registrerade som sökande hos Karlskronahem samlar du poäng, ett poäng varje dag, som kan användas på alla våra områden. På vår hemsida under "Lediga objekt" finns alla våra lediga objekt och det är här du anmäler ditt intresse.
    Det går inte att ställa sig i specifika köer till specifika adresser. Du kan däremot registrera att du är intresserad av Stumholmen i din intresseanmälan.

    Vänliga hälsningar,
    Zandra
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.