Intresseanmälan blockerad

Jag tackade ja efter jag intresseanmälde mig. Sedan fick jag ett kontrakt som jag inte ville ha. Nu kan jag ej intresseanmäla mig tack vare "erhållet kontrakt". Det har gått åtta dagar och det står fortfarande. Går det att ta bort detta?
Rasmus

Kommentarer

  • Hej!
    Spärren läggs automatisk och kundservice på Karlskronahem kan inte ta bort den, men du fortsätter att samla poäng även om du är spärrad. Du hittar mer information kring vårt upplägg på vår hemsida som du hittar HÄR och HÄR.

    För varje erbjudande om visning av ledig lägenhet du får, måste du komma ihåg att logga in på Mina sidor och svara Ja/Nej. Om du inte svarat efter två visningar, spärras du i tre månader och kan under denna tid inte söka nya lägenheter hos Karlskronahem.

    Det framgår i inbjudan till visningen vilket datum som är sista dag att svara på och tänk på att du måste svara Ja/Nej oavsett om du valt att gå på visningen eller bara fått en inbjudan.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.