Inglasning av balkong.

Hej
Vi hyr lägenhet hos er på Holmgatan 14 B och på 1 våningen och vi har balkong mot gatan.
Vi vill höra om det finns möjlighet att få balkongen inglasad?
Och vi förstår att det kanske kan tillkomma till en extra hyrespålägg.
Vi kan tyvärr inte njuta vår balkongen så mycket som vi önskar och detta pga av mycket gångtrafikanter och störande bilar, så det skulle verkligen underlätta trivsel på balkongen om vi kunde få inglasning på balkongen.
Vi har sett att flera av våra grannar har fått den möjligheten så nu hoppas vi på att vi också kan få den möjligheten .
Mvh Rose-Mari Larsson
Rose-Mari Larsson

Kommentarer

  • Hej!
    Tyvärr finns inte möjligheten att välja till en inglasad balkong mot ett tillägg på hyran som enskild hyresgäst längre, utan inglasning av balkonger görs kontinuerligt i en fastighet i taget.
    Läs gärna mer här: Vanliga frågor kring balkonginglasningar.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.