Digitalt hyreskontrakt

Hej, jag skulle behöva en digital kopia på mitt hyreskontrakt. Hur gör jag tag på det?
Mvh//Oscar
Oscar

Kommentarer

  • Hej!
    Du hittar både kontrakt och samtliga hyresavier på Mina sidor på www.karlskronahem.se.

    Logga in HÄR på Mina sidor, antingen med BankID eller med personnummer och lösenord. När du är inloggad tittar du i högerkolumnen på första sidan under Mina kontrakt och där hittar du Kontrakt lite längre ner. Klicka på länken och kontraktet laddas ner.

    Hyresavierna hittar du i vänsterkolumnen under Fakturor.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.