Hyresfria månader och intern omflyttning studentlägenheter.

Har alla student lägenheter 2 månader med fri hyra även om det inte står?
Kan man flytta internet utan uppsägning? Alltså byta lägenhet till ett större som vissa företag erbjuder?
Jamil

Kommentarer

  • Hej Jamil,
    Vi har inte hyresfria månader på alla våra studentboende. Om det är hyresfritt står detta i annonsen, om inte så är det vanlig månadsinbetalning.

    Nej, du kan inte flytta inom Karlskronahem utan uppsägningstid, utan även då är det 3 månaders uppsägningstid.

    Vänliga hälsning,
    Zandra
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.