Spärrad intresseanmälan

Jag hade skulder hos kronofogden men har betalat av dem nu och undrar om jag kan göra intresse anmälan igen, för det står de är spärrat till 2050.
Ola

Kommentarer

  • Hej!
    Du behöver skicka in underlag till Karlskronahem som visar att alla skulder är betalda. Vi kommer att gå igenom underlaget och om allt ser bra ut släpper vi spärren.

    Kontakta Kronofogsmyndigheten och begär ut ett registerutdrag som du sen skickar in till oss.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.