Hur kan jag hämta nycklarna?

Hej!
Jag har fått lägenhet men är bortrest när ni lämnar ut nycklarna. Jag behöver nycklarna den 1:a. Hur ska jag göra nu?
Jonas

Kommentarer

  • Hej!
    Om du inte själv kan komma och hämta nycklarna, går det bra att skicka ett ombud. Ombudet måste kunna uppvisa både sin egna legitimation, samt din legitimation. Dessutom behöver du maila in en enkel fullmakt (se nedan) till info@karlskronahem.se i god tid före utlämningen.

    Exempel fullmakt:
    Fullmakt. Jag (namn och personnummer) ger (namn och personnummer) tillåtelse att med min legitimation signera för mina nycklar för (objektnummer) den (utlämningsdatum).

    OBS! Om vi inte har information i förhand om att ett ombud hämtar, kommer vi inte lämna ut nycklarna. Du är då välkommen att hämta dem vid ett senare tillfälle.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin