Vilket förråd är mitt?

Hej, jag har precis flyttat in i en av era lägenheter och jag hade behövt ställa av lite saker i ett förråd, hur vet jag vilket som är mitt? Och finns det någon nyckel till låsen som sitter på förråden?
Mvh Alva
Alva

Kommentarer

  • Hej!
    Lägenhetsförråden som hör till lägenheten har samma nummer som står på din lägenhetsdörr. Du kan även titta på ditt kontrakt och leta efter objektnumret. De sista siffrorna är ditt lägenhets- och förrådsnummer.

    Det kan hänga ett stort, silvrigt hänglås med en blå rand på förrådet. Det hänglåset är vårt, så då kontaktar du Felanmälan så bovärden kan komma och ta bort det och du kan sen hänga på ditt egna hänglås.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.