Finns det lägenhetsförråd?

Vid visningen av lägenheten, som jag nu skrivit kontrakt på så sade er representant att det ingick ett förråd som fanns i källaren. På kontraktet står inget om det. Vad gäller?

Och så undrar jag om det finns mikrovågsugn?
( glömde kolla det)
Mvh Lena
Lena (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, det ingår ett förråd till alla våra vanliga lägenheter och de finns generellt i källaren eller på vinden. Förråden har samma nummer som din lägenhet har. Tänk dock på att det inte är Skatteverkets nummer, utan Karlskronahems nummer. Samma som finns i objektnumret och som även står på lägenhetsdörren.

    Microvågsugnar ingår inte i våra lägenheters standard.
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.