Kan jag byta lägenhet om jag blir störd av mina grannar?

Jag störs av mina grannar och trivs inte i min lägenhet, jag vill få en annan lägenhet. Hur gör jag?
Markus

Kommentarer

  • Hej!
    Om du störs av dina grannar bör du börja med att kontakta vår Bosociala grupp för att se om vi gemensamt kan hitta en lösning åt dig. Läs gärna mer HÄR om störningar och hur du kontaktar oss.

    Om du däremot vill flytta, söker du ny lägenhet via våra lediga objekt som du hittar HÄR. Tänk på att du först måste vara registrerad som sökande i vår intressebank för att kunna söka. Du hittar all information om processen HÄR.

     Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.