Bodirekt

Hur väljer ni ut vilka objekt som läggs som bodirekt? Hjälper min mamma att hitta lägenhet, och hon har 5000 + köpoäng. Detta med bodirekt ställer till det lite, då vi inte vet hur aktiva vi då behöver vara på karlskronahems hemsida. Vi har också stått i kö länge av en anledning och ansträngt oss för att vara aktiva för att inte förlora mammas köpoäng. Synd att sätta köpoängen ur spel på så många objekt kan jag tycka.

Med vänlig hälsning

Maria

Kommentarer

  • Hej!
    Vi använder Bo-direkt för lägenheter som av någon anledning har kort inflyttningsdatum. Det kan bero på en tidigare renoveringsspärr, dödsbo eller bara det faktum att ingen har tackat ja till lägenheten trots upprepade försök från vår sida.

    Om din mamma aktivt letar lägenhet bör hon titta 1-2 ggr/vecka på våra lediga objekt på vår hemsida. Då kommer hon att se alla objekt vi publicerar.

    Och loggar man in minst en gång, men allra helst två gånger per år på Mina sidor, behöver man inte vara orolig för att raderas som inaktiv.

    Med vänlig hälsning,

    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.