Barken

Hej
Undrar om ettorna kommer ha balkonger?

Med vänlig hälsning, Karin
Karin

Kommentarer

  • Hej Karin!
    Ja, det blir balkonger till ettorna.

    Bästa hälsningar,
    Zandra
  • Hej !
    Är Balken inkopplad till Affärsverkens stadsnät? Vilken leverantör har ni tecknat internet-avtal med och vilken kapacitet ? Ingår TV-kanaler i hyran också ? Är det möjligt att uppgradera hastigheten på befintligt avtal ni tecknat ?
    Vänligen
    Micke
    Micke Sjöblom
  • Hej!
    Alla lägenheter i Karlskronas bestånd (med några få undantag) är anslutna till stadsnätet. Du kan läsa mer HÄR. Det ingår 2mbit/sek men det går inte att uppgradera befintligt bredband eller välja bort det. Om du tecknar ett eget avtal kommer det att ligga parallellt med vårt och om du vill ha wi-fi måste du köpa en egen router.

    Det finns ett antal tv-kanaler som ingår som du hittar på Affärsverkens sida HÄR.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.