Ansöka om lägenhet för mina föräldrar

Hej.

Kan jag registrera mig och hjälpa mina föräldrar att söka lägenhet?

Då är jag registrerad, men det är mina föräldrar som ska ha lägenhet

Hur kan jag göra detta ?

- David
David Gustafsson

Kommentarer

  • Hej!
    Nej tyvärr. Man registrerar sig och söker lägenhet med sitt personnummer.

    Du är välkommen att hjälpa till att registrera dina föräldrar och du får gärna lämna dina kontaktuppgifter, men personnumret måste stämma med den person som i ett senare skede kommer att bli erbjuden ett kontrakt.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin