Hur gör jag för att slippa få förslag på lägenheter men fortfarande stå kvar i kö?

Hej, jag får väldigt ofta mail från er om lediga lägenheter . Jag skulle vilja slippa få dom hela tiden men fortfarande stå i kö.

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,
    Det går att lösa. Du loggar in på mina sidor. Under "mina profiler" trycker du på "ändra" knappen för den kön det gäller, i detta fall lägenhet. Då kommer du på en ny sida där du både kan ändra dina önskemål men även bocka ur "Ja, jag vill ha förslag enligt mina önskemål". När du gör det kommer du inte få några förslag från oss.

    Om det blir aktuellt framöver att du vill ha förslag igen är det bara att du loggar in på mina sidor och fyller i dina önskemål på nytt.

    Tänk även på att vi har aktiv bostadskö vilket innebär att du minst var 180 dag måste logga in på mina sidor för att hålla dig aktiv.