Vart loggar man ut från mina sidor?

Försöker hitta knapp för att logga ut från er sida men hittar ingen. Räcker det att gå in på er sida, efter man fått mail från er att man måste logga in inom en viss tid eller måste man klicka i nått?

Kommentarer

  • Hej!
    Man brukar inte bli utloggad genom att bara klicka ner sidan. Loggar man in på en dator eller platta som andra har tillgång till rekommenderar vi att du loggar ut. Du hittar knappen logga ut genom att på den gråa rutan med tre streck. Du kommer menyvalet upp som du ser nedan.

    För att hålla dig aktiv i kön räcker det med att du loggar in på mina sidor. Då känner systemet att du varit aktiv..

    Hör av dig om du har fler frågor.

    Jag önskar dig en trevlig dag!