Hur beräknas förbrukningen av varmvatten i lägenheten?

Hej om vi är fem i lägenheten måste 58 l varmvatten räcka till alla vi fem per dag?

Med vänliga hälsningar Helena

Kommentarer

  • Hej!
    I din lägenhet mäter vi varmvatten och det ingår en normalförbrukning.
    Karlskogahem följer Allmännyttans riktlinjer för normalförbrukning, som är beräknad till 400 liter varmvatten per kvm boendeyta/år. Om man förbrukar mer betalar man för mer och förbrukar man mindre får man rabatt på kommande hyra.

    Du kan se din förbrukning av varmvatten på Mina sidor, om du loggar in på mina sidor och går in under mina avtal och väljer ditt lägenhetsavtal.

    Ha en fin eftermiddag!

    Maria