Vad menar ni med att verifiera min E post?

Jag har gjort en intresseanmälan på en lägenhet och då står det att jag ska verifiera min e-post så ni kan skicka svar till mej

Kommentarer

  • Hej,
    Att verifiera mejladressen är att du godkänner mejladressen. Detta ska du göra genom att gå in på det verifieringsmejl vi skickat ut och trycka på länken i mejlet.

    Hör av dig om du vill att vi skickar verifieringsmejl på nytt eller om du har fler frågor.

    Ha en trevlig dag!