Var ser jag uppgifter om medsökande?

Var kan man se dem?

Kommentarer

  • Hej!

    Din medsökande hittar du under rubriken "mina uppgifter". Där framgår medsökandes personnummer.
    Om du väljer "ändra" ser du medsökandes namn, personnummer och mejl. Där kan du även "koppla bort medsökande" om ni inte längre önskar att vara medsökande till varandra.

    Om medsökande behöver ändra några uppgifter behöver personen själv gå in på sin egen profil och göra ändringen.

    Ha en bra dag!