Får man som minderårig åka ensam på kundresor?

Jag är 16 år gammal och bor i Karlskoga hem, måste jag ha med mig en förälder för att ansöka om Ullared eller får jag åka utan förälder ?
Tilda

Kommentarer

  • Hej Tilda,

    Dessvärre är resan till Ullared fullbokad. För framtida resor är det bra att veta att det bara är kontraktsinnehavaren som kan boka. Det måste alltså vara någon av dina föräldrar som gör bokningen.

    Önskar dig en fin dag!
    Patricia