Tappat tagg, kan jag få en ny?

Hej,
Jag har tappat bort min tagg, hur gör jag för att få en ny?

Kommentarer

  • Hej Abraham,

    Det första du måste göra är att kontakta oss för att spärra din gamla bricka. Efter det kan du köpa en ny bricka i Bobutiken. Den kostar 60 kr, en summa som kommer på din nästkommande hyresavi.

    Om du inte har tappat någon bricka men känner att du behöver flera så går det lika bra att köpa till. Även de kostar 60 kr styck.

    Hälsningar,

    Karima

    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare
  • Hej
    Jag undrar varför jag är spärrad? Jag tackade inte nej . Jag tror att det finns fel . Kan ni vara snälla och förklara varför och fixa det ! Jag behöver en lägenhet.
    Tack på förhand och
    Mvh
    Fadel Fadel

  • Hej!

    Jag har öppnat ditt konto, du kan prova nu att logga in igen och söka lägenhet.
    Lycka till!