Sopnedkast i trapphuset borttaget på Bregårdsgatan?

Får man inte använda sopnedkastet i trapphuset längre på Bregårdsgatan?? Satt en handskriven lapp ovanför idag men ingen information har kommit från er. Vart ska man slänga hushållssopornan då? Finns bara för källsortering..

Kommentarer

  • Hej!

    Karlskogahem har ej stängt sopnedkast för hushållssoporna på Bregårdsgatan, vi har ej satt upp någon lapp.

    Ha en fin dag!
    Lillemor Administratör