Kan man söka lägenhet som timvikarie?

Hej!
Jag undrar om jag som timvikarie i Karlskoga kommun kan söka lägenhet hos er? Eller måste jag ha ett fast jobb?

Kommentarer

  • Hej!

    Du kan söka lägenheter hos oss! Skulle du bli först i kön och tacka ja till en lägenhet kommer vi begära inkomstuppgifter. Vi behöver då veta inkomst för minst 6 månader från inflytts datumet. Det är svårt att visa om man har en timanställning. Men är man medlem i a-kassa eller andra inkomstintyg så kan vi ta in det för bedömning. Man har även möjlighet att använda sig av borgensman.